فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ کسری زاهدی اگه گل بودی از دلم میچیدمت تو خوابم هر ثانیه میدیدمت

دانلود آهنگ “کسری زاهدی” به نام “رز مشکی” با کیفیت فوق العاده 128 و 320 به همراه متن ترانه در رسانه گیتار موزیک بزودی... دمو قرار داده

دانلود آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

دانلود آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

متن آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

اگه گل بودی از دلم میچیدمت

تو خوابم هر ثانیه میدیدمت

من تو رو به به همون رویاها بخشیدمت

بوی رز مشکی میدی عطر تنت میگه میری

قلبی و که دادی به من حالا میخوای پس بگیری

بوی رز مشکی میدی عطر تنت میگه میری

قلبی و که دادی به من حالا میخوای پس بگیری

دانلود آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

  • علی غلامی

موزیک جدید

کسری زاهدی