فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

طبقه بندی موضوعی

آهنگ نفس بریده

به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روزکاری با دنیا ندارم
به تو گفتم خودم و می کشم و پر می زنم تو اسمون بگو
گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم
به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات چشاتم تنهام گذاشتن
حالا من موندم و اشک و بغض و آه و عکس پاره تو و
من بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم
مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره

دیگه جون نداره دستام اخر قصه رسیده

عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده

https://www.rosemusics.com/1397/06/%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%da%86%d8%a7%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%b2%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%81.html

به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روز می میرم از پا می یفتم
به تو گفتم خودم و می کشم و پر می زنم تو اسمون
بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم

دیگه جون نداره دستام اخر قصه رسیده

عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده

  • علی غلامی