فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ محمد نوری مرغ سپیده

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۰۲ ب.ظ

همره خلوت شب آمده ای باز

در دیده دارم شعر باران

ابر بهاران یاد یاران

یاد رخسار تو خورشید دلم شد

مهمان چشمم رویای تو

در باغ جانم آوای تو

از نگاه تو صبا مژده ها دهد

بر زلال آب چمن بوسه ها زند

مرغ سپیده خوش می سراید

نرم و سبک بال پر بگشاید

مثل نسیمی بر موج آ

مثل پریدن پرواز خواب

همه جا رنگ سحر چهره نموده

آبی و دریا در جان هم

ابر و سپیده پنهان هم

به تماشای تو گل سینه گشوده

در دفتر عشق طرحی دارم

رنگ زمان را شرحی دارم

همره خلوت شب آمده ای باز

در دیده دارم شعر باران

ابر بهاران یاد یاران

یاد رخسار تو خورشید دلم شد

مهمان چشمم رویای تو

در باغ جانم آوای تو

منبع

  • علی غلامی