فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرونی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

فان ایرانی-سرگرمی ایرانی-مطالب فان-جک های روز-کلیپ خنده دار-مطالب جالب-فانکده-سایت فان-سایت تفریحی-موزیک تفریحی

طبقه بندی موضوعی

به طور میانگین در هر یک ساعت 2 عدد خودرو در شهر تهران دزدیده می‌شوند. با این که آمار سرقت ماشین در برخی سال‌ها روند کاهشی داشته، به علت افزایش تعداد وسایل نقلیه در کشور، تعداد خودروهای سرقتی نیز هر ساله بیش‌تر می‌شود.

آمار FBI ادعا می کند که هر 33 ثانیه یک خودرو سرقت می شود. در سال 2008 با 1 مورد از 210 خودرو که به سرقت رفته بود، شهروندان آمریکایی تلفات 6.4 میلیارد دلار از اتومبیل های دزدیده را از دست دادند.  برخی افراد که اتومبیل های خود را قفل نمی کنند و یا اقدامات ضد سرقت را انجام نمی دهند برای بازیابی اتومبیل خود، ناچارند هزینه یک اتومبیل نو را پرداخت کنند.

ردیابی GPS

طبق گزارشات FBI تنها 63 درصد ماشین های ربوده شده بازیابی می شوند و متاسفانه نرخ بازیابی بالا نیست.

خودروی مردی در کالیفرنیا در بین 210 اتومبیل ربوده شده، تنها یکی از وسایل نقلیه بازیابی شده بود، زیرا او یک دستگاه ردیابی GPS را در ماشین خود نصب کرده بود. هنگامی که کامیون او از محل کارش به سرقت رفته بود، مرد توانست از ردیابی آنلاین برای پیدا کردن وسیله نقلیه خود استفاده کند و آدرس دیگری را که در آن متوقف شده بود پیدا کند. هنگامی که مالک به پلیس اطلاع داد، آنها توانستند دزد را دستگیر کنند و خودرو را کمتر از چند ساعت پیدا کنند.

یک دستگاه ردیابی GPS در وسیله نقلیه می تواند به افراد و همچنین شرکت ها کمک کند. به عنوان مثال، یک شرکت بیش از 300،000 دلار از وسایل نقلیه به سرقت رفته، اما قادر به بازیابی آنها در عرض یک ساعت، به دلیل استفاده از ردیاب GPS بود. از آنجا که دستگاه ها کوچک و راحت پنهان بودند، سارقین قادر به پیدا کردن و غیر فعال کردن آنها نبودند . یکی دیگر از شرکت ها به دلیل استفاده از سیستم ردیاب GPS شاهد کاهش سرقت وسایل نقلیه آن تا 50% بوده است.

برای بسیاری از مردم، وسایل نقلیه آنها فقط وسیله فراهم آمدن راحتی نیست بلکه یک ضرورت است و حتی ممکن است کار آنها بستگی به حمل و نقل داشته باشد. هرچند یک ردیاب خودرو می تواند خودرو را از طریق نظارت دائمی بر محل خودرو و بدون پرداخت ماهیانه تنها زمانی که وسیله نقلیه به سرقت رفته است، محافظت کند.

اگر ماشین شما به سرقت رفته باشد، احتمال زیاد است که هرگز آن را نخواهید دید. با گذشت زمان زیادی و بعد از پیدا کردن آن، ممکن است آن را تخریب شده و بدون وسایل و تجهزات بیابید. یک دستگاه ردیابی GPS به شما کمک می کند اتومبیل خود را و هزینه، زمان، راحتی و آرامش خاطر خود را صرفه جویی کنید و با ردیابی ماشین خود در همه زمان ها  آن را در اسرع وقت بازیابی کنید.

 Spireon ارائه دهنده با کیفیت ترین سیستم های نوین ردیابی خودرو می باشد، شما همواره می توانید از طریق ارسال پیام و یا تماس تلفنی جهت مشاوره و یا خرید انواع ردیاب خودرو با بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

  • علی غلامی